balzak balzak
653
BLOG

Scheda po Kaczyńskim

balzak balzak Polityka Obserwuj notkę 6

Właściwie, to umieściłem to w ostatnim komentarzu pod poprzednią notką, ale, jednak, uznałem, że warto to zamarkować w odrębnej notce.

 

Takie moje oświadczenie, jako wyborcy.

 

Otóż - mam nadzieję, że Jarosław Kaczyński jeszcze długo będzie w polityce. Dopóki będzie konsekwentnie działał tak, jak teraz, na rzecz niepodległości naszej Ojczyzny  a nie, jak próbowano Go "zamaskować" i zakłamać w ostatniej kampanii wyborczej, to będzie miał moje poparcie.

Kiedy już zdecyduje się odejść, oby jak najpóźniej, to jedyną osobą z młodszej generacji, którą mógłbym zaakceptować na Jego stanowisku, będzie - nie, jak wielu sądzi, Zbigniew Ziobro, a - Mariusz Kamiński.

Ziobro, choć był dobrym Ministrem Sprawiedliwości, to jednak kiepsko panuje nad swoim językiem. Zbyt rozkoszuje się każdym, wypowiedzianym słowem; powtarza wielokrotnie te same kwestie.

Mariusz Kamiński jest uczciwy do szpiku kości, a jednocześnie waży każde słowo. To z pewnością MĄŻ STANU na przyszłość dla patriotycznego elektoratu. Wart naszego zaufania.

 

Mariusz Kamiński jest gwarantem walki o Wolną, Niepodległą i UCZCIWĄ Polskę.

balzak
O mnie balzak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka