normals normals
124
BLOG

W młodych latach

normals normals Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Napisałem taką piosenkę (do muzyki z popularnego wówczas utworu wykonywanego przez Marylę Rodowicz) = być może jest ona na dzisiejszy czas na nowo aktualna.Znacie ? -to poczytajcie...

 

Nie ma jak klęska - złowrogi zimy cień

Nie ma jak klęska- śnieg pada cały dzień

Nie ma jak klęska - po sieci polskich dróg jedzie pług,pług,pług,pług

Nie ma jak klęska - od morza aż do Tatr

Nie ma jak klęska - zalotnie wieje wiatr

Nie ma jak klęska -drogowców wielki tłum robi szum,szum szum,szum:

"Szufla,szufla,szufla - raj

Szuflę,szuflę ty mi daj - odśniezymy cały,cały,cały kraj"  2x

 Starsi ludzie mówią mi:Człowieku!My w twoim wieku to ohoho!

Mam to gdzieś i macham by na szlaku

Nam żeby jakoś,nam żeby jakoś szło,szło,szło,szło!

 

Polna droga zakutana w śnieg

Pług tu działał,ale w końcu legł

Nie poradzisz  nic:jak nic-to nic,jak nic-too:

Wiosną słoneczko (w czynie społecznym)Uwolni nas i..szast prast

 

 

PS Piosenka w oryginale miała tytuł "Nie ma jak pompa".Jak ktoś chce można pośpiewać.

normals
O mnie normals

Staram się być obliczalny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości