jestemzewsi jestemzewsi
633
BLOG

Polskie Radio (program III) to GÓWNO

jestemzewsi jestemzewsi Kultura Obserwuj notkę 33

Jadąc rano do pracy podwoziłem ośmioletnie dziecko do szkoły. Włączyłem sobie tradycyjnie radiową „trójkę” muzyczka sączy się z głośnika, uroczy dowcipny prowadzący szczebiocze w tle – sielanka.

Aż tu nagle audycję przerywa reklama, jakiś koleś zaczyna recytować nazwiska Możdzera, Brylewskiego i jeszcze paru innych gości, by na koniec zachęcić w POLSKIM PUBLICZNYM RADIU wesołym głosem do zobaczenia w kinie filmu „POLSKIE GÓWNO … dokładnie tak, polskie radio otwarcie bez żadnych ceregieli używa słowa GÓWNO .

Szlak mnie mało nie trafił, dzwonię do studia, odbiera miły człowiek, ze zrozumieniem potakuje, obiecuje zwrócić uwagę kierownictwa stacji na problem.

O 17 wracam z pracy, włączam „trójkę” i co ? jak to co ? GÓWNO, polskie - znów leci w reklamie

To już dno, żeby bez ceregieli używać wulgarnego języka w państwowej stacji utrzymywanej za moje pieniądze deprawując moje dzieci

trojka@polskieradio.pl

sluchacze@polskieradio.pl

albo dzwonić: 22 3333333

Magdalena Jethon (redd. Naczelna) 22 645 55 47

 

ps. jestem ciekaw czy cenzor usunie notkę za niecezuralność :)

jestemzewsi
O mnie jestemzewsi

ze wsi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura