fot. Piotr Łysakowski
fot. Piotr Łysakowski
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
1939
BLOG

Klub PJN przestaje istnieć – chyba wygrałem 1000 zł

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 51
 
Oto bowiem wedle opinii Jacka Tomczaka poseł klubu PJN Wiesław Kilian będzie kandydatem PO do senatu z okręgu świdnickiego.
 
         Dobrze jest rozmawiać z ludźmi. Dużo rozmawiam podczas sejmowych posiedzeń z moim przyjacielem Jackiem Tomczakiem. Zwykle jest osobą bardzo dobrze zorientowaną. Tak chyba jest i ostatnio. Z jego relacji wynika więc, że prawdopodobnie wzbogaciłem się o 1000 zł.
 
         Jak to się stało? Otóż wspominałem już na moim blogu, że swego czasu założyłem się z Janem Ołdakowskim. Po naszym wspólnym z Joanną Kluzik-Rostkowską odejściu z PJN Janek utrzymywał, że nikt już więcej klubu parlamentarnego nie opuści i postawił słynny tysiąc złotych. Zakład przyjąłem, a Janek chyba go właśnie przegrał. Oto bowiem wedle opinii Jacka Tomczaka poseł klubu PJN Wiesław Kilian będzie kandydatem PO do senatu z okręgu świdnickiego. Czy tak jest? Okaże się jutro na Radzie Krajowej PO. Jeśli jest to prawdą to naturalnym będzie, że na pierwszym sierpniowym posiedzeniu sejmu Wiesław Kilian przystąpi do klubu Platformy.
 
         Tak oto Janek Ołdakowski przegra swój zakład. Bardzo go lubię, więc nie cieszę się z prawdopodobnej wygranej.
 

www.facebook.com/flibicki 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka