fot. Piotr Łysakowski
fot. Piotr Łysakowski
Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki
2419
BLOG

Panie Duda, masz Pan kłopot

Jan Filip Libicki Jan Filip Libicki Polityka Obserwuj notkę 135

  

Myślę, że tych poprawek będzie więcej, bo zgłosiło się do nas kilku ekspertów w dziedzinie prawa związkowego. Kiedyś pracowali dla Solidarności, ale dziś – jak twierdzą – współpraca z panem Dudą przekonała ich, że szli naprawdę złą drogą…
 
Koledzy z Parlamentarnego Zespołu ds. Wolnego Rynku – z posłem Michałem Jarosem na czele – już zbierają podpisy pod projektem antyzwiązkowej ustawy PO. Mam ten projekt na mailu. Pisze o nim też Rzeczpospolita (http://www.rp.pl/artykul/16,1026540-PO-uderza-w-zwiazki.html).
 
Jestem w kontakcie z kolegą Jarosem. I dziś do jego projektu proponuje jeszcze dwie poprawki. Likwidację ochrony funkcyjnych związkowców przed zwolnieniem z pracy oraz likwidację instytucji Społecznego Inspektora Pracy. Myślę, że tych poprawek będzie więcej, bo zgłosiło się do nas kilku ekspertów w dziedzinie prawa związkowego. Kiedyś pracowali dla Solidarności, ale dziś – jak twierdzą – współpraca z panem Dudą przekonała ich, że szli naprawdę złą drogą…
 
Cieszę się z inicjatywy kolegów posłów. Tu nie chodzi o to, kto zbierze chwałę, ale kto wreszcie ten problem załatwi. Kto przykręci śrubę związkowym awanturnikom. Zróbmy to razem – wy w Sejmie, a ja – w Senacie. Potwierdzam też opinię posła Jarosa: gdy idzie o podpisy pod projektem w Klubie PO , to mamy tu raczej problem z ich nadmiarem niż z brakiem… Panie Duda, masz Pan kłopot…
 
Na koniec. Dla zainteresowanych. Oto, co w TVN24 mówiłem o projekcie antyzwiązkowej ustawy: http://www.tvn24.pl/polska-i-swiat,33,m/z-zawodu-zwiazkowiec,337325.html
 
Tu polityka zaczyna swój dzień: www.300polityka.pl
 
 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka