marta fi marta fi
84
BLOG

Zawsze jesteś

marta fi marta fi Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

 Mam zamiar zamieścić tu na każdy dzień roku jedną modlitwę. 

 

Zawsze jesteś...
 
 
"Panie naucz nas modlić się..." (Ew. św. Ł.11:1)
Panie, kiedy byłeś na ziemi,
zawsze znajdowałeś czas na modlitwę.
 
 
A ja, bywa, że mam z tym problem.
Są dni, kiedy jestem zbyt zmęczony, lub zbyt zajęty.
Proszę Cię więc, Panie, naucz mnie poświęcać czas modlitwie,
i jeśli czasami mam wrażenie, że niczemu ona nie służy,
wówczas utwierdzaj mnie w przekonaniu, że jej słuchasz
i że na pewno na nią odpowiesz,
we właściwy sposób i we właściwym czasie.
 
Kiedy wątpię, pomóż mi Panie
i przypominaj mi, że zawsze jesteś przy mnie.
                                                                      C.W.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
marta fi
O mnie marta fi

Marzy o nieznośnej lekkości bytu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo