marta fi marta fi
116
BLOG

Siewca uśmiechu

marta fi marta fi Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Siewca uśmiechu.

Panie, uczyń mnie siewcą uśmiechu.

Niech mój uśmiech będzie pogodny, nigdy ironiczny,

niech będzie radosny, nigdy pogardliwy,

przychylny, nigdy odpychający.

Podaruj mi cud uśmiechu,

który będzie w stanie dawać odrobinę siły bezsilnym,

nieco ufności zrozpaczonym,

i nieco szczęścia samotnym.

Obdarz mnie tą radością

wywoływania uśmiechu u innych.

Panie proszę Cię, zamieszkaj w mojej twarzy i w moim sercu.

                                                                                                 (B.D.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

marta fi
O mnie marta fi

Marzy o nieznośnej lekkości bytu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo