jotesz24 jotesz24
111
BLOG

Skonać ze śmiechu!

jotesz24 jotesz24 Polityka Obserwuj notkę 21

 "Jeśli w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji nie znajdą się przedstawiciele PiS, nie będzie w niej pełnego pluralizmu, uważa Jarosław Sellin, kandydat PiS KRRiT.
Sellin uważa, że wewnątrz klubu PO istnieje jakiś dylemat. - Środowisko te z jednej strony mówi, że potrzebna jest jakaś odnowa w dziedzinie mediów publicznych i w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji w postaci pełnego pluralizmu, a z drugiej strony są pierwsze sygnały, że pluralizm owszem, ale niepełny - mówił."

Sellinie - ty Świętoszku! W Radzie z eLPeeRami i Lepperami zasiadałeś i nic cię nie uwierało??? A teraz uważasz bardzo uważnie, że bez PiSu media publiczne się sprostytuują? I zniknie z nich Jan Pospieszalski! Tego to pewnie i ja nie zniosę! Tak go nie znoszę...

Bezczelność polityków wszelkiej maści i z wszelkich ugrupowań najbardziej mnie wnerwia w tym, że traktują nas wszystkich, tak! i Ciebie, Szanowny Zwolenniku PiS, i mnie, przymusowego zwolennika PO, jak debili z wyciętymi obszarami mózgu, odpowiadającymi za pamięć. A ja jestem jak słoń - pamiętam WSZYSTKO! Dlatego nie lubię, gdy mnie robią w konia, Panie Sellin...

 

jotesz24
O mnie jotesz24

FRIEND OF ISRAEL

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka