jurekpb jurekpb
179
BLOG

mój pierwszy wpis

jurekpb jurekpb Polityka Obserwuj notkę 1

Lubię wk....ć salon.Najczęściej w pracy,na imprezach a ostatnio na portalu Natemat.Lubię jak wszelkiego rodzaju lemingom i wykształciuchom toczy się piana z pyska kiedy pochwalę Kaczyńskiego lub o.Rydzyka i zaneguję osiągnięcia p.Tuska.Komorowski nie jest moim prezydentem dlatego widząc vacat na tym stanowisku postuluję przeprowadzić wybory uzupełniające na mieszkańca Pałacu Namiestnikowskiego (p.Bronisław mieszka w Belwederze więc PN się marnuje).Najbardziej lubię reakcję na moje wyznanie że jestem polskim nacjonalistą,antysemitą,homofobem i kiedy dokonuję swojego pisowskiego coming out-u.Współczucie z politowaniem.A kiedy jeszcze dodaję że jestem dumny ze swoich cech i na podobne osoby staram się wychować moje dzieci to wszyscy dzwonią zaraz z donosem do polskiego Jugendamtu .Robię to wszystko dla naszej ojczyzny (IV RP) . To znaczy dla niej właśnie wk...m salon w myśl zasady że kropla drąży skałę i wszystkie ręce na pokład (niektóre pomysły premieraTuska widać mi się podobają).

Temat pierwszy na dziś skojarzył mi się po przeczytaniu http://natemat.pl/23675,zydzi-zadaja-od-polski-zwrotu-mienia-jestescie-jedynym-krajem-ktory-w-prawie-nie-zrobil-nic.

Czy Światowy Kongres Żydów albo państwo Izrael miały w Polsce przed wojną jakiś majątek?Majątek obywateli danego kraju (obojętnie żydowskiego, ukraińskiego, niemieckiego czy polskiego pochodzenia)po ich śmierci dziedziczy rodzina lub osoby wskazane w testamencie.Jeśli ktoś umarł/zginął nie pozostawiając spadkobierców to majątek przechodzi na skarb państwa.Tak jest na całym świecie.Żydzi którzy udowodnili że są spadkobiercami nieżyjących właścicieli swoje majątki już dawno odzyskali (vide łódzkie kamienice).A ŚKŻ niech zabierze łapy wyciągnięte po cudze mienie, obywateli polskich.

Jak umrze bezpotomnie Amerykanin polskiego pochodzenia w NY to jego majątek przejmie Kogres Polonii Amerykańskiej?Albo po śmierci bezdzietnego Żyda polskiego pochodzenia w Izraelu po jego zostawiony majątek wyciąga ręce jakiś polski ZBOWiD?

Niestety po moim wpisie nikt mnie nie opluł (wczoraj winnej sprawie oplulo mnie 6 lemingów),więc jestem trochę zawiedziony i łącząc się w ,,bulu,, postanowiłem wrócić do rzeczywistości i obmyśleć plan na następne wk....nie salonu.
Czego i wam życzę.
jurekpb
O mnie jurekpb

nietolerancyjny...i nie sortuję śmieci

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka