JustMe JustMe
801
BLOG

Czy Sikorski Zdefraudowal 200tys Publicznych Pieniedzy??

JustMe JustMe Polityka Obserwuj notkę 13

Cezary Gmyz w Klubie Ronina

 

Dostałem „obywatelski donos” opowiadający o słynnych urodzinach Radka Sikorskiego, które odbyły się półtora roku temu, proszę jeszcze nie traktować tego jako informację stuprocentowo potwierdzoną, bo na razie z jednego źródła. Impreza urodzinowa Radka Sikorskiego miała kosztować ponad 200 tys. zł. Za darmo miano mu wynająć pałacyk w Helenowie, który należy do MON-u i na imprezie bawili się prawie wyłącznie prywatni goście Radosława Sikorskiego, łącznie z jego byłą dziewczyną, którą sprowadził ze Stanów Zjednoczonych, aktorką Olivią Williams…Przeczytałem sobie listę gości, dowiedziałem się też jacy państwo przyjechali z Bydgoszczy: przyjaciele, krewni i znajomi królika. A na czym polegać miał według mojego informatora wist w tej sprawie? Polegać miał na tym, że zaproszono jednego, jedynego gościa oficjalnego którym był szwedzki minister spraw zagranicznych Carl Bildt, i dzięki temu można było te 200 tys. skosić pod hasłem, że urodziny Radka Sikorskiego w rzeczywistości były wizytą państwową Carla Bildta. Chciałbym powołać również komisję w tej sprawie.

JustMe
O mnie JustMe

Nareszcie mam czas zeby sie wypowiedziec

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka