jwp jwp
82
BLOG

Młodzież spod znaku RRK pokazała twarz !

jwp jwp Polityka Obserwuj notkę 8

A właściwie brak twarzy i honoru.

Oto co na swoim blogu zamieścił niejaki Rafał ( pożal się Boże ) Beniowski:

 

In vitro, a Komunia Święta; w kontekście światopoglądowym

I tu następuje tekst notatki.

A jako post scriptum ( podam tylko część by nie rozpowszechniać tego co on napisał )

PS.

Pytanie: Ilu potrzeba Polaków do ścięcia drzewa....?
.
.
.
.
.
.
Odpowiedź:... ( nie napiszę, jest na stronie slaughterhouse5.salon24.pl/ )

Moje zdanie jest takie, jak napisałem w komentarzu na w/w stronie:

Autor - Człowiek bez honoru !

Jakim trzeba być bydlakiem by rozpowszechniać kawał z końca notki:
"Pytanie: Ilu potrzeba Polaków do ścięcia drzewa....?...".

Ano nie trzeba być bydlakiem, wystarczy być Rafałem Beniowskim.

Nawet trudno dać mu w twarz, bo jej nie ma.

Gdyby miał honor ( hipoteza rodem z s.-f. ) to już by tu nie wrócił.

Ostatecznie pokazał, iż on młody, wykształcony z wielkiego miasta jest tylko gnidą żrącą łono Krakowa.

Wracaj tam skąd się przywlekłeś.
A, że takie kanalie nie mają honoru, to wróci.

A pamiętaj o zjawisku "powracającej fali".

2010-06-26 16:28 jwp

A dlaczege mlodzież spod zanku RRK ?

Oto odpowiedź w jednej z moich poprzednich notek.

A słowo ciałem się stało...

jwp.salon24.pl/195985,a-slowo-cialem-sie-stalo

Brak słów, choć cytując R.B.:

Pasowałby chyba:
- Wolny Głos Obywatelski.

jwp
O mnie jwp

BBN - Byt Bliżej Nieokreślony.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka