kaczazupa kaczazupa
1044
BLOG

CCudownicze ścinanie brzozy

kaczazupa kaczazupa Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Po ciemnej stronie mocy panuje niesłuszne przekonanie, jakoby skrzydło dokonało ścinania wzdłuż włókien, odczekało aż korona updanie i podążyło za samolotem. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jest to przekonanie niezgodne z wynikami najnowszych badań - wiadomo, że 10.04 korona już leżła, w związku z czym odbyło się to w sposób zgodny z regułami wytrzymałości drewna na ścinanie.

 

 

 

 

 

 

Notka nie wyraża stosunku autora do kolizji samolotu z drzewem

POST SCRIPTUM

Ja do BBudownieczego:

Raczy pan pomijać, iż z osobą cłakiem słuśznie nazwana przeze mnie "Nowaczykową (bo ma od Nowaczyka carte blanche) ścierą" ( bo wyzywa mnie od chuja)" tu sobie pan milutko gaworzy, wzorem Marka Dabrowskiego milutko szczebiocącego na TT z Molikiem Mariuszem równoczesnie, gdy ten nazywa mnie "cipą"


BBudowniczy do mnie:


Sądzę, że jest Pan chyba najbardziej niszczonym i niedocenianym człowiekiem na świecie. Żal mi Pana i szczerze współczuję.

Odpowiadam BBudowniczemu herbu Jurnawa:

Wręcz przeciwnie - jestem przeceniany - odczuwam niezasłużone i nadmierne zainteresowanie  współpracowników Zespołu Parlamentarnego moją osobą. Trzeba bylo przeszukać wiele rynsztoków, żeby takich ordynarnych chamów jak Gini i Molik znaleźć.  W swojej dziedzinie to eksperci o klasę przewyższający kompetencjami zagraniczne znakomitości.

kaczazupa
O mnie kaczazupa

Kiedyś Kaczazupa także doradzać doradcy doradcy doradcy doradcy Prezydenta Stanów Zjednoczonych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka