kaczazupa kaczazupa
1795
BLOG

Żołnierze prawdy o katastrofie smoleńskiej

kaczazupa kaczazupa Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 37

Autorem twittów jest osoba, której w żadnym przypadku nie należy łączyć z Antonim Macierewiczem, Kazimierzem Nowaczykiem, Bartłomiejem Misiewiczem ani Markiem Dąbrowskim.

 

"@MJaworski50 Pimpuś:)
Czy zdążysz przeprosić "ścierę" Gini to jedno. Bardziej mnie ciekawi czy zechce ona to swemu mężowi przetłumaczyć:)
Chyba psychopato przydałby się jakiś intensywny kurs francuskiego.
I przeprośny wątek w języku tyleż trudnym co pięknym...
Warto chyba też wykuć na blaszkę formułkę: "to nie ja proszę pana, jestem tylko bardzo podobny do mojego sąsiada, pana jaworskiego". Wykuć w języku Hugo, naturalnie:)
Oj to chyba smutne, że od dzisiaj trzeba bardzo mocno powściągnąć plugawy ryjek.
Tak by wyprawa po mleko, masło czy czopki nie kojarzyła sie psychopacie z jakimś bohaterskim wykonem.
Jestem bardzo wdzięczny Gini Pimpuś za wskazanie że nie jesteś psychopato taki znowu anonimowy...
Przy okazji likwidacji swego konta napisałem administracji s24:
Jednocześnie informuje że od tego momentu
> stają się Państwo stroną w sensie prawnym -
> moje nazwisko przytaczane tutaj w jakimkolwiek
> znaczeniu pejoratywnym, przytaczane jest już
> tylko na Państwa odpowiedzialność.
A tu okazuje się że jesteś Pimpuś niemal na wyciągnięcie dłoni.
Bez procesów które trafiają na wokandę dopiero za rok, a finał za lat pięć.
Oto "molik" którym wcierasz swój ryjek to dla mnie informacja: "znajdź czas".
Jednocześnie przypomniano mi w domu że w S mam rodzine na tyle liczną że w gre wchodzą trzy miejsca noclegów. Lepiej gdybyś Pimpuś mieszkał w Zabrzu, Katowicach, czy innych Gliwicach:)
Chyba wpadłeś jak przysłowiowa śliwka w gówno:)
Tylko w Jastrzębiu mam jeszcze rodzinę, a w S trzy...
Taki pech psychopato.
Oj chyba się nie da ot tak obrażać kogo się tylko chce, kiedy tylko się chce - w tych kapciach w nieście S.
Prawie mi przykro Pimpuś :)
"

Nie należy tez myśleć, iżby 6000$ mogło być wykorzystane niezgodnie z intencją darczyńców.

"Wróże że nieporozumienie zostanie szybko wyjaśnione i mąż "ściery" wróci tanimi liniami do domu. Jak niepyszny...
Czyli jak zarobisz w czajnik od męża "ściery"(oby konkretnie) to na klepsydrze będzie że wyciągnął nogi dla jakiejś sprawy?:)"

kaczazupa
O mnie kaczazupa

Kiedyś Kaczazupa także doradzać doradcy doradcy doradcy doradcy Prezydenta Stanów Zjednoczonych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka