Józef K Józef K
68
BLOG

Smutek i radość

Józef K Józef K Kultura Obserwuj notkę 1

27 stycznia

Najpierw był smuteczek. Późno wieczorem włączyłem kanał TVP Kultura. Trafiłem na wykonanie "Koncertu na orkiestrę" Beli Bartoka. Muzykami Filharmonii Berlińskiej dyrygował Pierre Boulez. Miejsce: szacowna katedra w klasztorze 'Mosteiro dos Jerónimos' w Lizbonie.


 

Arcydzieło. Rewelacyjne wykonanie i nagranie. A ja przegapiłem początek i nie zdążyłem nagrać tego koncertu na twardy dysk w nagrywarce DVD. Nie mogłem sobie tego darować. Smuteczek.

30 stycznia

Szukałem nagrania tego lizbońskiego koncertu na świecie. W amerykańskim i angielskim Amazonie nie znalazłem... ale...

JEEEEEEEEEEEEEST!!! znalazłem w Amazonie francuskim!!! Dałem natychmiast poznać żabojadom 'siłę plastyku'... ale nie ma róży bez kolców: koszt przesyłki dwu płyt to 20 euro :(

3 lutego

Listonosz przyniósł mi paczuszkę z płytami do domu... żabojady drogie, ale żwawe! Teraz trzeba znaleźć czas na słuchanie :)

5 lutego

Cóż okazało się dzisiaj: rutynowo sprawdzając program ulubionego kanału TV MEZZO natrafiłem na dokładnie to samo nagranie, które będzie nadane dzisiaj, o godzinie 23.10!!!

Oczywiście rezerwuję sobie ten czas przy kominku. Nagram na dysk, nie daruję.

Przedtem - jak widać w programie - dwie symfonie Mahlera.

Nie jest dobrze.
Jest BARDZO DOBRZE.

Józef K
O mnie Józef K

Józef K.: wszechstronne zainteresowania, zdecydowane poglądy, liberał Kontakt Witryna internetowa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura