Józef K Józef K
134
BLOG

Lato z Melą

Józef K Józef K Kultura Obserwuj notkę 36

Upały. "Tak i cóż ty zrobisz?" jak mówią Wilniucy. Moja Mela głównie śpi. Na przykład w cieniu drzewa różanego na balkonie

albo, co sprawia jej szczególną uciechę, gdy się ułoży przy ostatnim stopniu schodów z piętra domu. Jakby mówiła "a nie przejdziesz... :)"

Czasem lubi też poswawolić

   a jak jest strasznie gorąco, to kopie sobie dziurę w trawniku i w niej zalega

Ja też zalegam... (choć nie w dziurze w trawniku).

Niedawno dokonałem małego odkrycia. Otóż wszedłem w posiadanie intrygującej baryłki z japońskim trunkiem winopodobnym czyli sake 

której testowanie okazało się przewybornym zajęciem... :) 

Lenistwo, aaa... Chris Rea i melancholijne "Gone fishing"

You can waste whole lifetime
Trying to be
What you think is expected of you
But you'll never be free

Ale Mela jakoś nie podziela mego sake-entuzjazmu ;(

 

Józef K
O mnie Józef K

Józef K.: wszechstronne zainteresowania, zdecydowane poglądy, liberał Kontakt Witryna internetowa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura