newdem newdem
277
BLOG

Chciałbym zająć się czymś bezpośrednio przynoszącym dobro

newdem newdem Kultura Obserwuj notkę 13

Macie jakieś pomysły?

Nie umiem leczyć ludzi fizycznie, a psychicznie mam mało okazji, choć pewne możliwości pomagania posiadam.

Pomimo tego, że sam jestem raczej w średnim stanie ;-)

Nie mogę się zająć czymś pośrednim, bo się to nie sprawdza w moim przypadku.

Sztuka się bardzo słabo sprawdza i pozostaje traktowana jako, jeśli już, to li (i ill, ang.) rozrywka intelektualna i to elitarna (czytaj: pseudointelektualna czy pseudoduchowa), dążenie do prawdy czy też jakoś tam uprawiana nieszczęsna humanistyczna nauka nie znajduje zrozumienia. Dlatego rozpaczliwie szukam zajęcia skutkującego dobrem, piękno i prawda mnie nie potrzebują. Może jeszcze tylko sprawiedliwość zostaje..ale tutaj mi przeszkadza wykształcenie prawnicze. 

 

Niektóre rzeczy którymi się zajmowałem, przeważnie jednoosobowo, są podane na www.koprodukcje.pl (lista wybiórcza w dół ekranu) 

 

Aha, jestem heretykiem, to ważne. 

 

 

newdem
O mnie newdem

Od tyłu czytaj "PLEOROMA". Roma ---> Amor ---> Miłość Pleo ---- Powszechna 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura