kamiuszek kamiuszek
1192
BLOG

spacer

kamiuszek kamiuszek Kultura Obserwuj notkę 44

  

Podmiot liryczny:

Ten spacer mógłby być dłuższy

to nic że to tylko skwer

się w sobie bardziej zadurzmy

wystawmy na plotek żer

pójść nawet można by dalej

odpocząć i jeszcze raz

oszalej za mną szalej

najtkliwszą idźmy z tras

 

Narratorka:

Pośród ptaków trelu

klaksonady i wielu

w sercu miasta szmerów

nie słychać zazwyczaj nic

słuchaczu się raduj

że agent wywiadu

dziś podjął ze składu

specmikrofon zatem tssyt

 

Podmiot liryczny:

Przedłużmy chwili tej metrum

a niechby i do gwiazd

co prawda nie lśnią nad centrum

lecz słodko szepczą w nas

z marzenia nie chcę już wracać

do jawy władzy biur

nie wyrwie z raju mnie praca

komórki pieje kur

 

Narratorka:

I przez to niestety

nie słychać z kasety

westchnienia kobiety

a resztę już prasa zna

gdy usta zetknęli

to wtedy go wzięli

samego do celi

a agentem byłam ja

 

Podmiot liryczny:

Spacerniak mógłby być dłuższy

dwa kroki mam do drzwi

nasz skwer na kiedyś odłóżmy

tam nie chodź z byle kim

 

 

kamiuszek
O mnie kamiuszek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura