Karnigore Kanibal Karnigore Kanibal
30
BLOG

Krótka piłka... Końja

Karnigore Kanibal Karnigore Kanibal Polityka Obserwuj notkę 1

"Żaden mnie nie zaskoczył, nawet plastikowy Napieralski, o którym tyle się ostatnio mówi. Według mnie on nie ma żadnych poglądów, jest jednym wielkim PR-em, lansującym się przy pannach i bełkoczącym coś w stylu technotronic. To, że rośnie mu poparcie oznacza, że ludzie są podatni na manipulację w najtańszym wydaniu."

Wzięte STĄD. Paweł Końjo Konnak stał się superbohaterem o kryptonimie CAPTAIN OBVIOUS!

Lubię ludzi. Problem w tym, że niektórych z nich najbardziej lubię boleśnie kąsać, ewentualnie tradycyjnym męskim sposobem potraktować pałą w łeb - z tą różnicą, że w przeciwieństwie do polityków nie chowam tej pały w wiązance kwiatów niesionej z uśmiechem przed sobą. Oprócz tego w uprawianiu kanibalizmu przeszkadza mi fakt, że ludzi, których gryzę, zwyczajnie nie trawię. Jestem także utalentowanym słowopotfurcą. Niestety, drodzy paranoicy wszystkich opcji politycznych, nie jestem przez nikogo opłacany, a szkoda. Lista persona non grata utajniona, co będę matołom reklamę robił.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka