karwoj karwoj
32
BLOG

Inwokacja

karwoj karwoj Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Na początek chę się przedstawić:

Jestem nowalijką a do tego nuworyszem na Salonie 24.

Nie należę do żadnej partii i potrafię i chcę krytykować  za złe sprawy a także chwalić za dobre polityków a także dziennikarzy sytuujących się prawej do lewej ściany.

Nie mam talentów i pretensji literackich a także będę popelniał wiele błędów.

Mam wiedzę na temat własnych słabości i nie będę się gniewał bądź obrażał na zwracane mi uwagi. Wręcz przeciwnie - będę wdzięczny i będę się uczył.

Awansowałem - w moim mniemaniu - ze stanowiska komentatora na właściciela bloga.

Czy znajdę zwolenników czy też przeciwników a przede wszystkim czy ktoś się nim zainteresuje?

Oto jest pytanie.

Interesuję sie prawie wszystkim, ale najwięcej czasu a i emocji poświęcam polityce krajowej a także sprawom społecznym co nie jest dziwne przy mojej deklaracji, że "serce mam po lewej stronie".

I to by było na tyle.

 

 

karwoj
O mnie karwoj

Myślę, że jestem niezależny od głupoty i hipokryzji

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości