karwoj karwoj
62
BLOG

Wybory i mainstream

karwoj karwoj Polityka Obserwuj notkę 0


Piszę na temat wyborów, ale przede wszystkim publicystyki pani redaktor Janiny Paradowskiej i ludzi wywodzących się z tego kręgu.

Na tych państwa  "całokształt"  dziennikarskiej i publicystycznej działalności kładzie się cieniem bezwzględna (nawet niekamuflowana) stronniczość.
Cóż "nie mój cyrk, nie moje małpy", ale taka dziennikarka burzy moją krew.

Piszę by dać swoją opinię czytelnikom i słuchaczom niżej wymienionych mediów.

W uznawanym przez panią Paradowską mainstreamowym środowisku "Polityki", "GW" TVN a i innych z tzw. salonu istnieje tylko dwóch kandydatów do prezydentury w RP.

Te wymienione przeze mnie środowiska uznały, że nie tylko istnieje jedynie dwóch kandydatów, ale fetowane jest (z nutką niepokoju) zwycięstwo jednego z nich.
Jako przykład ostatnia "Polityka", gdzie na okładce tylko dwóch kandydatów  a w środku tekst pani Redaktor właśnie tylko ich omawiający.

Cóż znaczą poglądy i sylwetki pozostałych dwóch?

Nic, po prostu nic !!!

Dlaczego mają przeszkadszać w wyborach?

Przecież to takie demokratyczne by nie dawać przed wyborami równych szns wszystkim kandydatów.

Dlatego należy "ich" (za wyjątkiem krótkich krytycznych wzmianek) zamilczeć.

Wspomiane media postanowiły ocenić "ich"  jako nieliczących się.

Mało ważne są miliony z "ciemnego ludu", który nie dał się kupić, ale trzeba próbować.

Służy temu manipulacja oparta na hasłach :  po co tracić głos na przegranego kandydata, nie głosowanie na Komorowskiego osłabi lewicę (?) itp.itd.
Narzędzia dowolne, np. przywoływanie "autorytretów" w postaci panów Cimoszewicza, Nałęcza czy też Borowskiego.

Wnuioski nasuwają się same.


 

karwoj
O mnie karwoj

Myślę, że jestem niezależny od głupoty i hipokryzji

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka