kashmir kashmir
133
BLOG

Studium żelbetowego idiotyzmu infantylno-fanatycznego

kashmir kashmir Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Właśnie 'odkryłem' na Salonie24 fascynujące indywiduum w postaci blogerki o nicku "Venissa" *. Doświadczenie to było dość sporym szokiem. Jestem zupełnie bezradny w próbach jakiejkolwiek klasyfikacji tego przypadku. Tytuł notki dalece nie oddaje istoty zjawiska, jest tylko nieudolną próbą nadania etykietki czemuś, co znacząco wykracza poza intelektualną percepcję normalnego człowieka.

Jakikolwiek mój opis zjawiska nie ma sensu (zresztą, jak wspomniałem, jestem bezradny w doborze słów nawet na jego nazwanie, a co dopiero opis), najlepiej po prostu poczytać (przykładowy) tekst źródłowy - a w zasadzie głównie komentarze (autorki) pod nim.

 

---

* Indywiduum owo zainteresowało mnie paroma swoimi uwagami, na które trafiłem dość przypadkowo, a które traktowały o temacie mi dość bliskim, tzn. o muzyce. Po krótkim acz szokującym upewnieniu się, że wspomniana autorka w uwagach owych nie robi sobie jaj, zabrałem nawet głos, czego obecnie dość mocno żałuję, gdyż trzeba było po prostu spieprzać od razu. Bez świadomości istnienia podobnych nieszczęsnych egzemplarzy świat wydawał mi się bowiem jakoś piękniejszy...

kashmir
O mnie kashmir

...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości