Pyzol Pyzol
1245
BLOG

Seryjny samobójca znowu w akcji?

Pyzol Pyzol Gospodarka Obserwuj notkę 40

 Łapówkarstwo na wielką skalę w sektorze węglowym:

Zwróciłam uwagę na te fragmenty:

"Śledczy nie mają jednak wątpliwości, że w produkującym maszyny górnicze koncernie istniał fundusz łapówkowy. Zeznał o tym Andrzej J., wieloletni prezes V-A, a potem tyskiego oddziału SMaC. - Bez prowizji dla dyrektorów kopalń nie mógłbym sprzedać w Polsce ani jednego kombajnu - powiedział prokuratorom. Przyznał, że zdarzało mu się wręczać łapówki osobiście, a ich wysokość była wyliczana procentowo od wartości kupowanego przez górniczą spółkę sprzętu. W zamian za ujawnienie korupcji skorzystał z klauzuli niekaralności."

"Andrzej J. nie będzie zeznawał w jego procesie. W lutym powiesił się w jednym z katowickich hoteli. "

http://wyborcza.pl/1,75248,16713271,Sledczy_nie_maja_watpliwosci__Byl_fundusz_lapowkowy.html

Mam nadzieję, że dowiemy się więcej. Np. jak długo trwał ten proceder.

 

Kaśka

Pyzol
O mnie Pyzol

Panie, daj mi odwagę, aby zmienić to, co zmienić mogę, pokorę, aby w pokoju pogodzić się z tym, czego zmienić nie mogę, i daj mi mądrość, aby odróżnić jedno od drugiego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka