kaszub kaszub
431
BLOG

Wykop wszechczasów

kaszub kaszub Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Okrutnie wymęczył mnie ten Cantona z poprzedniego tekstu. Przy tym jestem w trakcie pisanie ze trzech kolejnych jednocześnie. Uznałem więc, że zrobię sobie przerywnik. Temat, jak najbardziej, piłkarski, jak najbardziej historyczny. Jednak piłkarz, o którym chcę dziś Wam napisać nie jest klasy Pelego, o któym pisałem w pierwszej notce, czy Cantony – bohatera ostatniej opowieści. Chociaż od słynnego Francuza jest w pewnej, zupełnie piłkarskiej konkurencji lepszy! Zagrał on bowiem w finałach mistrzostw świata i to aż trzy mecze (Cantonie się to nigdy nie udało przeczytaj tu - cz I i tu cz II, jeśli chcecie wiedzieć na ten temat więcej). Najpierw jednak obejrzyjcie to:


 

 


 

 

więcej na blogu

http://rabona.blox.pl   – blog o futbolu







kaszub
O mnie kaszub

Generalnie jestem za wolnością słowa. Ale nie na tym blogu. Nie muszę znosić obraźliwych komentarzy i raczej nie będę. Jak będę miał chwilę poszukam opcji banowania userów, bo przyglądając się innym blogom jestem więcej niż pewien, że niestety ta opcja mi się przyda. Choć oczywiście nie chciałbym tego. Krytykę - w miarę merytoryczną - będę starał się znosić dzielnie. A jak wyjdzie to w praktyce - "sie okaże"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości