KatarzynaEn KatarzynaEn
578
BLOG

Smaczny cytat z JKR- na podsumowanie

KatarzynaEn KatarzynaEn Polityka Obserwuj notkę 9

 

Jak często marszałek Grzegorz Schetyna, pani serdeczny przyjaciel, mówi: Joanno, daj sobie spokój z tą PJN i przyjdź do Platformy?
Nigdy mi tego nie proponował.

Nie wierzę.
Z Grzegorzem przyjaźnimy się od czasów NZS, ale to kumpelska relacja, zupełnie pozapolityczna. Proszę uwierzyć, takiej propozycji nie dostałam. Myślę, że zna mnie na tyle, że nie wyobraża sobie, bym zostawiła ludzi, którzy wraz ze mną z trudem wyrąbują to samodzielne miejsce na scenie politycznej. To dla mnie sprawa honoru

– mówiła w wywiadzie dla tygodnia „Polityka" Joanna Kluzik-Rostkowska 31 maja.

 

źródło (klik)

 

 

Pani Asi gratulujemy umiejętności kłamania w żywe oczy, ale jak to mówią - "ciągnie swój do swego" tak więc wszystko jasne na temat dzisiejszego dnia.

 

 

 

 

 

 

KatarzynaEn
O mnie KatarzynaEn

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka