Kate1 Kate1
476
BLOG

Pożegnanie Przyjaciół

Kate1 Kate1 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 

Może przedwcześnie, może jeszcze coś się zmieni i WSZYSCY wieloletni komentatorzy będą mogli komentować bez przymusowej rejestracji na Facebooku.
Ale jeżeli nie...

Chciałam serdecznie podziękować moim wiernym Gościom, którzy towarzyszyli mi na blogu nawet wtedy kiedy przestałam już pisać.
Było ich wielu, wszystkich nie wymienię, oni wiedzą :)

Ale najgoręcej dziękuję tym najwierniejszym z wiernych:

ALMANZOROWI, EYE, LAURZE, MLECZAJOWI i ZOSISAMOSIELIZABETH :)

Bez Was mój blog dawno by zniknął w czeluściach Salonu.

Dziękuję i wszystkiego najlepszego Wam życzę!!

Może jeszcze się spokamy- kiedyś, gdzieś... :)

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości