kedziorek1305 kedziorek1305
66
BLOG

X kolejka SE

kedziorek1305 kedziorek1305 Żużel Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

 19 czerwca 2011 zostaną rozegrane wszystkie mecze 10 kolejki Speedway Ekstraligi.

Czerwona latarnia przyjeżdża do faworyta: 

Unibax Toruń będzie podejmował na własnym torze ekipę z Tarnowa. Faworytem meczu są gospodarze. Tarnowianie w tym sezonie są na ostatnim miejscu w tabeli i nic nie wskazuje na to aby je opuścili w najbliższym czasie. Mój typ: 52 – 38

Ciekawy pojedynek w Rzeszowie.

Do Rzeszowa przyjeżdża ekipa z Częstochowy. To będzie wyrównany mecz. Obie ekipy mają wyrównane składy. Kluczowa może być postawa juniorów, których lepszych mają na pewno gospodarze. Mój typ: 48 – 42

Jedziemy zdobyć Wrocław!

Moja Unia jedzie do Wrocławia. T będzie trudny mecz na trudnym terenie. Przegrała tam Staleczka. Jedziemy tam z Edwardem a bez Adama. Muszą być 3 pkt. Mój typ: 40 – 50

To co elektryzuje wszystkich – derby lubuskie

Nie będę dużo pisał. Tylko to, że bardzo bym chciał aby staleczka dostała baty. Mój typ: 52 - 38

piszę o NBA i speedwayu. komentuje o polityce i historii pozdrawiam

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport