Kilo Kilo
132
BLOG

Powrót z Majdanu

Kilo Kilo Polityka Obserwuj notkę 2

Mieszkam w Kijowie i wlasnie wróciłem z Majdanu. Gdy protestujacy dowiedzieli się, że jestem z Polski, zaczęli nosić mnie na rękach i skandować nazwisko Radka Sikorskiego, a każdy mial w rece jego zdjecie trzymane niczym relikwia, wydrukowane na kartce a4 lub małe w portfelu, tuż obok fotografii żony i dzieci. Gdy tłum tak unosił mnie nad swoimi głowami, podszedł przedstawiciel Rady Majdanu, ucałował w reke i poprosił, abym udał się za nim, bo chce abym coś zobaczył i opowiedział o tym w Polsce. Podążając jego śladami dotarłem do sporego namiotu, do którego mnie zaprosił. Wchodząc do środka niemal odrazu  zauważyłem olbrzymi obraz ustawiony w centralnym punkcie pomieszczenia , oprawiony w piekną ozdobną ramę, inkrustowaną kosztownościami, niczym nasza Matka Boska Jasnogórska. Wokól zebrały się kobiety śpiewające religijne pieśni i pielgrzymi z całej Ukrainy znoszący dary. Na obrazie tym widniała postać premiera Donalda Tuska, a wszystkiego dopełniała grawerowana w szczerym złocie i wysadzana diamentami tabliczka z napisem "Wybawca Narodu Ukraińskiego i Całego Świata"

Kilo
O mnie Kilo

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka