kultura głupcze kultura głupcze
284
BLOG

Toyah na Fejsie

kultura głupcze kultura głupcze Rozmaitości Obserwuj notkę 26

Szanowni Państwo,

Tytuł dzisiejszej notki jest trochę przewrotny i już wyjaśniam dlaczego:

Otóż  po ostatnich wydarzeniach na salonie postanowiłem na wszelki wypadek sprawdzić, czy znany salonowy pisarz patriota posiada konto na portalu, który tutaj nie ma dobrej opinii, a wręcz przeciwnie - uosabia wszystko co najgorsze i antypolskie.

No więc kliknąłem sobie w przeglądarkę "Toyah facebook" i od razu pojawiło się coś takiego:

https://pl-pl.facebook.com/toyahofficial/

No kurde, przecież to nie on, co dało się zauważyć od razu po braku psa, więc szybko zrozumiałem swój błąd i tym razem wpisałem " Krzysztof Osiejuk facebook"

No i bingo:

https://pl-pl.facebook.com/people/Krzysztof-Osiejuk/100000027978577

Tak proszę państwa, prawda nas wyzwoliła - pisarz Osiejuk posiada konto u pana Zuckerberga, więc jeden z ulubionych cytatów zamieszczonych na tym koncie pasuje jak ulał:

1. "Niektórych ludzi można nabierać przez cały czas. Można nawet wszystkich ludzi nabierać przez pewien czas. Nie da się za to nabierać wszystkich ludzi cały czas" (Lincoln)

W tej sytuacji sprawdzenie jego wydawcy to była już zwykła formalność:

https://www.facebook.com/gabriel.maciejewski

Gdybym chciał teraz tutaj wkleić opinie niektórych fanów pisarzy o Fejsbuku, to musiałbym się liczyć z ukryciem notki, gdyby nie to, że cały blog jest ukryty, więc sobie daruję. Ale myślę, że ta salonowa "afera" w sposób wręcz modelowy pokazuje, w jak głębokiej du..e znaleźli się teraz Ci wszyscy, którzy kochają wolność, prawo i sprawiedlwość i ambitną literaturę.

A ja na koniec dodam od siebie, że nie dałem się namówić na Fejsbuk ani nie zamierzam, nawet pod rygorem niemożliwości pisania o literaturze gminnej czwartego obiegu, obecnie oferowanej podobno równiez w księgarni sejmowej na Wiejskiej.

Chciałoby się powiedzieć - jaki sejm, taka literatura w jego księgarni i uważam, że to całkiem niezłe podsumowanie mojego pisania tutaj.

Dziękuję za wszystkie komentarze, a państwu Janke za ukrycie, co oczywiście bardzo mnie nobilituje we własnych oczach i co już jakiś czas temu w pewien sposób przyczyniło się również do podjęcia decyzji o założeniu własnego forum dyskusyjnego, które na luzie i bez zewnętrznych nacisków funkcjonuje sobie pod poniższym adresem:

http://www.pantryjota.pl

Kultura Głupcze

www.pantryjota.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości