Komnar Komnar
137
BLOG

Gdyby hitler przewodniczył międzygalaktycznemu ruchowi LGBT...

Komnar Komnar Gospodarka Obserwuj notkę 2

 Hitler gdyby przewodniczył międzygalaktycznemu ruchowi LGBT było by… Jednym słowem… Straszne! Nie, jeżeli chodzi o współpracę Niemiec z innymi państwami międzygalaktycznymi, bo wtedy sytuacja Niemiec poprawiła by się nie tylko na płaszczyźnie gospodarczej, ale rozwinęła by się nauka „soculouhsys.x.logis”* jakże ważna w dzisiejszym życiu upodabniającym się do świata zwierzęcego, ewentualnie świata grzybów, to jest zależne od pewnego równania (w tej chwili nie pamiętam jakiego. I nie pamiętam czy to równanie.) W każdym bądź krześle, postaram się to zwięźle wytłumaczyć w swojej notce.

Pierwsza kwestia: Nie chcę, aby w Europie była jakakolwiek biurokracja na szczeblu lokalnym, oj nie, ja tylko chcę udowodnić tezę swoją w zadowalający sposób. Musiałem to wyjaśnić, inaczej sprawa by się skończyła w Sądzie, znając mój temperament wśród potu i adrenaliny, który coraz częściej u mnie występuje. Ale miałem tu nie pisać o moich problemach. Także nie zdziwie się, jeżeli wykasujecie w swojej Wyobraźni pierwszą część tekstu, bo jest kompletnie niepotrzebna – powiem więcej – nieco przeszkadza nad poprawnym myśleniem i funkcjonowaniem jelit, co świetnie udowodnił pewien urzędnik z Internetów, tak tak, a teraz pytajcie się jaki, a ja wam nigdy nie odpowie, bo bywam nie miły, za co najmocniej przepraszam. Czasami nie umiem się powstrzymać, czasami solidarność aż sama wyciąga do mnie ręke, to takie bardzo socjalistyczne uczucie, tak bardzo kręci się wtedy w głowie. Prawie tak jak ja. Ale to inna kwestia, która nie powinna zamieszkiwać w mojej neoideologicznej głowie, przynajmniej na połowę okresu „zimy wieczystej”. OOooo, już się rozpisałem na 260 słów, nie licząc tych przekreślonych, bo są one przekreślone. Nie mówiąc o zmianach frazeologicznych, Hitler miałby wtedy bardzo mocnego sojusznika – stoły od ping-ponga, wykorzystujące swoje słabe położenie wśród ludzi** - nie są one aż tak buntowniczo nastawione do świata jak Hitler, ale też mogą być. Jednak należy pamiętać, że w tamtej fazie ewolucji były bardziej groźne (o czym większość dzisiejszych „historyków” nie pamięta!). Na dodatek, homoseksualiści zostali kiedyś wysłani na Marsa, za wynalezienie niebezpiecznej foteli iii (dzisiaj to coś jest zwane fotelikiem). Doszedłem do tego, że oni to wymyślili, przez łatwe równanie algebraiczne. X razy x równa się 3333 (liczba pechowa). Mówi się ten fotelik, czyli tej rzeczy jest jeden, a jeden razy 3333 równe jest…. 3333!!!! Tak, czasami świat umie przerazić. A co geje mają z liczbą pecha? Bo kiedyś zostali wysłani na Marsa za zbudowanie fotelika. A fotelik to liczba 3333. Dlatego.

„Za chwilę dojdziemy do samego sedna sprawy. Otóż, nie mam przez to 4 rąk. Tak. Tak. Chyba. Ostatnio nie sprawdzałem. Ale można hipotetycznie założyć, że nie mam, o i kropka na końcu napisana ręcznie, a nie znakiem graficznym kropka, o, pewnie wam teraz łyso, tak?” Takimi slowami Hitler**** przywitał (a co tam, będę mówił w czasie przeszłym, co z tego, że konkurs na który to piszę, nazywa się co by było gdyby! Mnie to w ogóle nic nie obchodzi, bo tak, koniec dyskusji dzieci, pora spać). A na to gej mu odpowiedział: „Dobra, zgodze się, pod warunkiem, że jutro nastąpi zaćmienie słońca, nie mające nic wspólnego ze mną, jasne?”. Dialog może się wydawać nieco abstrakcyjny, ale ktoś kto tak uważa, jest zdecydowanie w błędzie, bardzo dużym błędzie. Dialog był przecież również zależny od grawitacji! A tam takowa nie istniała, świat był wypełniony przymiotnikami. Ogólnie rzecz biorąc: Hitler mógł wygrać wojnę ze świecznikami (wojnę przez niego przegraną). A precyzyjnie rzecz biorąc: Hitler mógł wygrać wojnę ze świecznikami. Wychodzi na to, że w tych kwestiach, między precyzyjnością, a ogólnością, nie ma różnicy w sferach światopoglądowych; raczej współpracują, miłują się. Dlatego mnie dziwi, dlaczego nie umiały przewidzieć przegranej Hitlera. Najwyraźniej precyzyjność precyzyjnie się pomyliła, a ogólność miała za mało zagadnień ogólnych, tzn. Jej ogólność obejmowała za mało celi i była za mało bierna… Nic nie przewidziało, że Hitler będzie próbował zamienić swą zieloną skórę*** w ciało ludzkie i dać sobie w prezencie imieninowym łuski. Czasami i tego się próbowałem nie podjąć. Ale się podjąłem. Otóż, Hitler zrobił to dlatego, bo nie umiał PISAĆ. Takie jest moje zdanie. Dzięki temu, przegrał wojnę ze świecznikami*****

RESZTY MOŻECIE NIE CZYTAĆ, BO JEST CAŁKOWICIE BEZ SENSU, TU SAM MORAŁ!
Gdyby Hitler przewodniczył międzygalaktycznemu ruchowi LGBT, wzmocniłby swoje działania i wzmocniłby swoją armię o gejów. 

*wyczerpująco na ten temat wysłowił się znany Bloger : http://komnar.salon24.pl/566113,teoria-spiskowa-i-teoria-nauki-soculouhsys-x-logis. Do tego chciałbym dodać, że równanie algebraiczne zawdzięcza się częściowo Adolfowi Hitlerowi.
** I znowu (!) muszę podać w źródle tego samego Blogera: http://komnar.salon24.pl/566118,73-zasady-ustroju-bardzo-dobrego-i-fajnego
*** Dowód, że Hitler miał zieloną skórę jest tutaj: http://www.brpd.gov.pl/detail.php?recid=60
**** dowód, że Hitler to Hitler był gdzieś tu: http://bubula.salon24.pl/
*****http://www.pch24.pl/unijny-homoraport-zanegowany,15029,i.html

Komnar
O mnie Komnar

....

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka