konfederacja24 konfederacja24
504
BLOG

PARTIA PIĘTAKA - PARTIA IDIOTY...

konfederacja24 konfederacja24 Rozmaitości Obserwuj notkę 6

 

Po nazwaniu mnie Idiotą, Pan Piętak nie może mieć pretensji o to, że stosuję wobec niego określenie "Piętak" - zdefiniowałem to już w notce pt. http://konfederacja24.salon24.pl/504608,idiota-i-pietak

Czemu się człowieka uczepiłem? Bo drażni mnie, ta "propagandowa bezproduktywność" byłego PISOWSKIEGO MINISTRA, który zarzuca wszystkim adwersarzom dookoła "pisowstwo"...

Luster nie ma w domu?

Zarazem jednak poszukuję uparcie ukrytego sensu, w tytułach produkowanych taśmowo notek...;)

Sens ich zasadniczy kręci się wokół "erupcji pisowskiej obsesji, występującej u byłego pisowskiego ministra", a sens ukryty...? Tego nie wiem... Ja już nie mam siły czytać notek Piętaka, więc wolę "pożąglować"w poniższym tekscie ich tytułami, które mówią wiele...

"Utwór" zrymowany na podstawie tytułów/haseł Piętaka z wtrętami napisanymi przez Idiotę, muza w stylu "oldschool rap", pt.:

 

"AUTOBIOGRAFIA - AGENT MOSADU W RZĄDZIE PIS"... 

 

"PARTIA PIĘTAKA"

 

·        Lemingi i patrioci

·        Dlaczego Państwo Polskie gnije?

·        Poezja rewolucjonizuje Internet

·        Dekompozycja PiS -u

·        Wojna domowa w PO się rozpoczeła

·        Walki frakcyjne - błogosławieństwo polityki

·        PiS - proces sowietyzacji zakończony

·        Agent MOSADU w rządzie PiS - x2

·         

·        Dlaczego Macierewicz wygrał?

·        Zbigniew Ziobro zaciera ręce

·        PiS - relikt przeszłości

·        Zlikwidować ARMiR - x2

 

·         ""PARTIA IDIOTY "(refren...)

 

 

·        Wolę być idiotą, niż robić z gęby Piętę

·        Wolę nie mieć nic, niż „szczekać Piętą” wszędzie

·        Gdzie mógłbym coś zyskać na politycznej giełdzie

·        Do stada wcisnąć piętę, być znowu w głównym trendzie… - x 4

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości