konfederacja24 konfederacja24
610
BLOG

"GARBATE ANIOŁY" W SŁUŻBIE SPECJALNEJ.....

konfederacja24 konfederacja24 Rozmaitości Obserwuj notkę 9
  • @Konfederacja24

    Przyczynek do P/zainteresowań: http://niezalezna.pl/41653-speckomisja-strachu === sugerowałbym jednak traktować tematykę znacznie szerzej.

    Ukłony.
    TEODOR4973168 | 25.05.2013 10:16zablokuj
     

     
  • @Konfederacja24 - pro memoria

    "@Free Your Mind 24.05.2013 07:07
    Kiedy ktoś w końcu popełni rzetelny tekst na temat tego, co się dzieje od dwudziestu z górą lat w popeerelowskich tajnych służbach i w polskiej armii na jej zapleczu, być moze lepiej zrozumiemy, czego elementem był 10 kwietnia 2010 r.
    KISIEL 91811069 | 24.05.2013 09:02" 

    Ukłony.
    TEODOR4973168 | 25.05.2013 12:16zablokuj
     
     
    ===========================================================================
     
     

     

    Panie Teodorze, tak jak zapowiedziałem wcześniej zakamufluje swoją „publicystyczna odpowiedz”, w formie oldschoolowego rapu… W tej „formie” będzie mi wygodniej odnosić się do spraw „hipotetycznych”, czyli na temat tego, „co się dzieje od dwudziestu z górą  lat w popeerelowskich służbach specjalnych…”  

    Pomijam już fakt, że „raper” ma więcej praw, jako „artysta”, że tak się wyrażę i wogóle… "Garbaty aniol " wybrzmi najpelniej w muzycznym komentarzu...;)

    Co do meritum - widzę to, mniej więcej tak (sorry, miałem wenę jedynie na jeden wątek i jedną zwrotkę…) - jak się nasuną nowe refleksje to uzupełnię, a może i z synem kumpla podłożę muzykę.. ;):

    Ref.

    Wszyscy wiemy Kto, a nie możemy nic zrobić

    Nie możemy, bo.. rozkazy wydają Oni

    Chcesz wiedzieć więcej, w ich biografiach są ślady

    Kto sprzedał się naprawdę, a Kto był tylko słaby…

     

     

    Pytanie o zaplecze, jest pytaniem fundamentalnym

    Kto uformował służbę, w sposób jawnie fatalny?

    Wszyscy to wiemy, dane są w IPeeNie

    To ci sami aktorzy, którzy dalej są na scenie

    To ci sami eksperci – jakie mieli parametry?

    Jeden wspinał się po górach, reszta miała długie swetry..

    Nie badał ich psycholog, nie weryfikowały akcje

    Przepustką do kariery, były niejasne koligacje

    Kto miał atuty, kto kreował warunki?

    Czy był ktoś za sceną, czy pociągał za sznurki?

    Czy Komuś zależało, by było tak, jak jest?

    Ktoś brał za to pieniądze, inny kłamał, jak pies!

    Teraz sie domyślam, wtedy byłem w Szwajcarii

    Pracowałem w oborze, zarabiałem franki

    Studiowałem, nurkowałem – odreagowywałem PeeReL

    Miała być wolna Polska - tylko czerwień i biel..

    Niekumaty małolat, nie byłem w stanie uwierzyć

    Że wydymają nas, nasi wielcy bohaterzy..

    Na prawie dwadzieścia lat podpisałem cyrograf

    Miałem chronić kraj, a chcieli bym byl, jak fornal

    Polityczny folwark, problem ogólnokrajowy

    To właśnie za to wszystko, odpowiadają ONI!

    Doświadczenie podpowiada tej genezy schemat

    Przeciwnik z atutami, z zasady wchodzi w temat..

     

    (bit mam w głowie taki - biegałem z nim do niedawna „na uszach”… - poniżej w komentarzu,  :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości