kosikm kosikm
747
BLOG

Z forum wiary LECHA

kosikm kosikm Polityka Obserwuj notkę 3

Świetna zabawa, naprawdę. Tak jak większość dawno takiej radochy ze śpiewania nie miałem :)
 Dla mnie jeszcze większego znaczenia nabierały dzisiaj: "Jesteśmy z wami" i "Lechu ukochany my wspieramy zawsze Cię" ;)
- kuakrzys

 

O bardzo dobrym dopingu i przedniej zabawie nie będę się tutaj rozwodził, kto był, ten widział. Chcę tylko powiedzieć do tych, którzy się pojawili: DZIĘKUJĘ! w takich momentach pokazujemy siłę jaką tworzymy - My, Kibole. Pokazaliśmy dzisiaj wszystkim POpaprańcom i innymi hiPOkrytom, że tak łatwo się nie damy.

A na koniec: Każdy Polak wie... :)

 Lech Poznań to My! Dzięki!
- Matidr

 

Dzięki wszystkiem za niezapomniane chwile :) K. świetnie prowadził, z humorem, bez pojazdów i w ogóle wszystko fajnie wyszło bez żadnych sprzeczek z policją itp. Pokazalismy, że kibol ma gdzieś komfort oglądania meczu albo w ogóle ma wylane na mecz ważne, żeby wspierać swoją drużyne. ;) Pozdrawiam.

Edit.
 "Każdy z nas to wie" - no to ostatni raz! :D
-KAT

 

No Panowie i Panie była momentami taka petarda, że sam swojego spiewu nie słyszałem. Ogółem wporzo, ale wole jednak przy takim dopingu oglądac mecz. Panie Tusk mam nadzieje, że zobaczy Pan na zdjęciach tych zadymiarzy, którzy przyszli wspierac swój klub. W wózkach, na wózkach inwalidzkich, osoby starsze i rodzicie z dziecmi. Wczoraj usłyszałem, że po Platformie w Poznaniu pozostana tylko tablice. Chyba jest tu troche racji. Pozdrawiam.-  PyRoPoLiS

 

Doping na dobrym poziomie, super zabawa, spontaniczność, czego ostatnimi czasy troszkę brakuje. Ogólnie na duży plus. Dla mnie bardzo ważny był widok na tym "meczu" osób starszych, dzieci, czy też nawet malutkich dzieciaczków noszonych na rękach. Dziękuję wszystkim za super zabawę. ;) - Juska

 




 

kosikm
O mnie kosikm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka