kosikm kosikm
272
BLOG

Walka Tuska z biedą

kosikm kosikm Polityka Obserwuj notkę 0

 To powołanie urzędnika do walki z biedą. Komunizm ma się dobrze. Niech podadzą ile Arłukowicz będzie zarabiał i ile zabiorą ludziom pieniędzy by jego i jego świtę utrzymać.

Bartosz Arłukowicz będzie
współpracował z rządem - ogłosił
premier Donald Tusk na wspólnej
konferencji prasowej z byłym
posłem SLD. Arłukowicz - jak mówił premier - ma
pracować przy organizowaniu
kontaktów między rządem i
administracją państwową a ludźmi,
"którzy czują się wykluczeni". Będzie
pełnomocnikiem rządu do spraw osób
wykluczonych i sekretarzem stanu w
Kancelarii Premiera.


"Oddam!!! Dziewięciomiesięcznego
syna w dobre ręce do adopcji
otwartej. Proszę o kontakt
telefoniczny" - ogłoszenia tej
szokującej treści pojawiły na ulicach
Słupska. O matce, która z powodu
bardzo trudnej sytuacji finansowej
napisał serwis "Głosu Pomorza".
Mieszkaniec Słupska, który zauważył
ogłoszenie, natychmiast zaalarmował
media. Jak sam mówił, jest oburzony, że
można dziecko potraktować jak kanapę
czy telewizor. - Dziecka nie oddaje się w
dobre ręce. Do adopcji są odpowiednie
instytucje i procedury, biorą w nich
udział psychologowie - mówił.
Dziennikarze dotarli do matki, która chce
oddać swojego synka. Ma 24 lata i
znikąd pomocy. - A co mam robić, skoro
nie mam pieniędzy i żadnej pomocy.
Dziecko leży zasikane, bo właśnie
zużyłam ostatnią pieluchę. Nie mam co
mu dać jeść. Nie chcę, żeby tak się
męczyło - tłumaczy swój desperacki krok
kobieta.

kosikm
O mnie kosikm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka