KOSIKOSI KOSIKOSI
575
BLOG

Gardzę Owsiakiem i WOŚP.

KOSIKOSI KOSIKOSI Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Jak co roku, piszę to samo, bo lubię ten wpis :)

 

Owsiak... Złodziej jeden. W Radiu Maryja powiedzieli, że oszust i rozliczenia się nie zgadzają, nie to co u ojca Tadeusza, wszystko jasne i klarowne, czarno na białym. Ponoć jedynie 54% daje na dzieci, a cała reszta trafia do kieszeni jego, jego wspólników, no i na ten Woodstock, a raczej "Brudstock". "Róbta co chceta", mawia, rozpija młodzież, sekty promuje. Rodzice tutaj niewinni, co mają zrobić, jak im Owsiak dzieci zmusza do picia alkoholu i na złą drogę sprowadza. Przecież to on jest autorytetem i on wychowuje młode pokolenie, a rodzice mogą się jedynie przyglądać z rozpaczą i ręce załamywać.

Przeklęte czerwone serduszka na każdym rogu.  Redaktor Terlikowski powiedział, że pieniądze z tej zbiórki przeznaczą na sprzęt do uśmiercania ludzi starszych. Nie będę wspierał eutanazji, niech starcy umierają w cierpieniach, oddając pod siebie kał i czekając na kolejne dawki morfiny. Niech poczują wartość życia, które uchodzi z nich każdego dnia i modlą się do Boga o śmierć, ponieważ tylko on może zadecydować o końcu ich cierpienia, wtedy, kiedy przyjdzie na to czas. Jeszcze mi babcie przedwcześnie zabiją przez te Owsiakowe pomysły, a emerytura już praktycznie tylko moja, bo babcia od pół roku tylko leży i nawet słowa nie może powiedzieć. Czasem tylko trochę z bólu popłacze, ale w chwilę później zasypia i jest święty spokój. 

Pod Kościołami zbierają psie syny, z tymi swoimi puszeczkami, uśmiechnięci od ucha do ucha. Niech dają im naiwniacy, przecież wiadomo że i tak za moment pobiegną za róg i wszystko z puszek powyciągają, zostawiając jedynie drobne. Taki to wolontariat. Złodziejskie pomioty. A zresztą może to i lepiej, mniej na Owsiaka i ten jego Woodstock pójdzie. 

Ksiądz pogonić ich powinien. W Kościołach zbiera się na tacę, a nie na chorych.

Co to za organizacja, co to powstała tylko po to żeby NFZ odciążać i wypełniać jego obowiązki? W sumie to jestem bezrobotny, ale gdybym płacił podatki, to przecież żadna Owsiakowa łaska mi potrzebna być nie powinna prawda? Wspierają żebraninę, zamiast w końcu wziąć się za to, co do nich należy. Państwo przecież bogate i każdemu by pomogli, gdyby tylko rządził PiS, a nie to złodziejskie PO. To tutaj tkwi problem ludzi chorych, nie w braku pomocy. Chodzi o zarządzanie państwem. Za czasów PiS, WOŚP w ogóle potrzebny nie był, państwo zajmowało się wszystkimi chorymi, ale grali sobie, dla samego grania jak co roku. Dzięki temu mogli więcej sobie po kieszeniach poupychać, bo przecież w szpitalach niczego nie brakowało.

 

No i skąd ta kasa na reklamy w telewizji, na ten cały "wolontariat", na koncerty i na fajerwerki? Sponsorzy? Jasne. Znowu kolejni naiwniacy dają się wpuszczać w kanał. Przecież wiadomo, że sami sponsorujecie ten cały bajzel. To właśnie te Wasze chore dzieci dostaną. Kilka petard i "światełko do nieba".

 

Niech ktoś lepiej dokładnie sprawdzi ich sprawozdania finansowe, bo daję sobie rękę uciąć że wszystko się tam nie zgadza. Udowodnię to w swoim czasie, bo na razie ciekawy film w telewizji leci, ale jestem pewien, że to 54% tylko na dzieci daje. Reszta rozchodzi się po kieszeniach tej całej bandy. Udowodnię to kiedy indziej, teraz czasu nie mam tyle żeby to analizować, ale mówią Ci co analizowali że tak jest, to co mam nie wierzyć?

 

Na koniec jeszcze jedno, bo jestem bardzo konsekwentny w swoich poglądach. Nie chcę żeby w chorobie po mnie Owsiakową karetką przyjeżdżali. Nie wsiądę. Za Owsiakowy respirator też podziękuję, niech już umrę a podłączyć się nie dam. Na łóżkach od WOŚP mnie proszę nie kłaść, a i dziecku mojemu słuchu nie badać, bo i tak z czasem się okaże czy głuche, czy nie. Wszyscy tak robią, nikt o zdrowych zmysłach nie skorzysta przecież ze sprzętu zakupionego przez tych złodzieji i degeneratów. Przecież ktoś musiałby być idiotą żeby bluzgać na WOŚP, a później pokornie przyjmować od nich pomoc. Jestem pewien że takich ludzi nie ma.

Niech mnie ta eutanazja dosięgnie, co to jej tak bardzo chcą. Dumę swoją mam i pomocy od nich nie przyjmę. W razie choroby do ojca Tadeusza się po pomoc zwrócę. Modlitwę odmówią na antenie i wyzdrowieję. 
Lepsze to niż te ukryte pod płaszczykiem pomocy, diabelskie zamiary. Świnie, a nie ludzie, żerujące na ludzkiej dobroci i naiwności.

Już jutro skończy się granie i wszystko wróci do normy. Owsiak przeliczy zyski, dzieci dostaną figę z makiem, kilku starszych ludzi podleczą i pokażą w reżimowych mediach, jako dowód na to że pomogli wszystkim a głupi naród to kupi. Zresztą, co ja się będe rozpisywał dla bandy lemingów... Róbta co chceta i sie ma!

KOSIKOSI
O mnie KOSIKOSI

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości