kot-bloga kot-bloga
2339
BLOG

Zdziecinniejmy I

kot-bloga kot-bloga Rozmaitości Obserwuj notkę 1

W obliczu tego co się stało, dzieje i będzie się dziać kot niniejszego bloga postanowił pouprawiać eskapizm i "wybyć" na parę notek w krainę dzieciństwa. Nawet nie własnego, a własnych dziadków tudzież pra-. Przy okazji zabawi kocisko czytelników tym, co lat temu ho-ho, a może nawet ho-ho-ho uchodziło za rozrywkę dla dzieci. Przy okazji - jeśli ktoś zna autorów lub miejsca publikacji poniższego tekstu i wszystkich kolejnych: dajcie kocisku znać. Wdzięczne będzie

A ja nie chcę grzecznym być

A ja nie chcę grzecznym być,
Ja chcę jak Indianin żyć.
Ja chcę po pampasach
Biegać na golasa.
Lemoniadę z wanny pić.

A ja chcę jak Winnetou
z tomahawkiem w ręku budzić się ze snu
Ja chcę w skalnej grocie
Oskalpować ciocię
Bo ja nie chcę grzecznym być

A mój tata jest za lwa
Mama głowę krokodyla ma
Stryj i ojciec mamy
Dwa hipopotamy,
A służąca małpa zła.

Ja raz sobie zrobię bal
I całą rodzinkę ciach - mach na pal
Zjem sześć pomarańczy
Potem będę tańczyć
Mój indiański dziki tan:

Śmierć bladej twarzy
Auauauauaua
Niechaj się smaży
Auauauauaua
Niech się smaży pomalutku
W własnym tłuszczu
Aż do skutku
Auauauauaua

Czego i Państwu życzy
KNB

 

kot-bloga
O mnie kot-bloga

Wściekły (trzeci, nie uwzględniony przez Schrödingera stan, w którym może być kot z wiadomego eksperymentu)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości