Krzesimir Krzesimir
678
BLOG

Panie Piotrze!

Krzesimir Krzesimir Polityka Obserwuj notkę 14

Najbardziej poruszającym momentem tej kampanii był dla mnie list Rolexa do Pana Piotra Tylkowskiego - kandydata RPP.

"Panie Piotrze Tylkowski!
Wiem, że nigdy mnie pan nie czytał. Liczę na to, że ktoś wydrukuje i panu to da do przeczytania. Chciałem pana poprosić, żeby nie startował pan w wyborach do Sejmu. Nie chodzi o poglądy. Szanuje pana i pana poglądy. Jestem od pana trochę starszy. Trochę więcej widziałem. Dobrych i złych rzeczy. Spotkałem w życiu wspaniałych ludzi, ale doświadczyłem też potwornej siły zła. Jak większość z nas. Proszę mi wierzyć, że kieruję się dobrą wolą pisząc do pana ten list. Znalazł się pan w niebezpieczeństwie. Ktoś chce pana potwornie skrzywdzić i upokorzyć. Nie zasługuje pan na to. Jeśli będzie pan dalej słuchał ludzi, którzy doradzili panu kandydowanie, pana życie zamieni się w koszmar. Na pewno pamięta pan, jak chodził pan do szkoły. Nie zawsze było pięknie i wesoło. Byli też tacy wśród pana kolegów, którzy z pana kpili, często w okrutny sposób. Właśnie w tej chwili, w pana życiu, pojawili się podobni ludzie. Ale o wiele bardziej okrutni i przebiegli. Koledzy ze szkoły chcieli się zabawić pana kosztem, ci ludzie, teraz, chcą panu zabrać wszystko. Dlatego proszę, niech pan się zastanowi raz jeszcze. Niech pan sobie przypomni kiedy, w jakich okolicznościach, i kto, zaproponował panu ten krok.
Ma pan pracę, być może rodzinę. Ma pan godne i pracowite życie. Proszę go nie zastawiać w szulerni. Nigdy pan nie wygra, bo jest pan za słaby. Proszę się nie gniewać, że piszę wprost. Większość ludzi jest za słaba w starciu z tym, z czym pan się zmierzył, bo to zła i ciemna moc.
Serdecznie pana pozdrawiam

http://hekatonchejres.salon24.pl/348325,bo-sie-udusze"

 

Złe to były przeczucia Rolexa, niestety trafne:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,125354,title,Wystawilem-niepelnosprawnego-umyslowo-I-tak-nie-wygra,wid,13864582,komentarz.html?ticaid=1d258&_ticrsn=5

 

Mam nadzieję, że ma Pan najbliższych, którzy Panu pomogą, Panie Piotrze.

Jeśli czyta Pan te słowa (a wiem, że czyta Pan internet) - pozdrawiam Pana serdecznie!

Krzesimir

Krzesimir
O mnie Krzesimir

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka