krzykacz36 krzykacz36
26
BLOG

Górale za

krzykacz36 krzykacz36 Polityka Obserwuj notkę 3

Byłem na cudnej imprezie. Nasz proboszcz miał dwudziestą piątą rocznicę święceń kapłańskich. Po mszy sw. jubileuszowej (jestem z pogańskiego Dolnego Śląska) ludzie szli na wybory. Szli też górale, chór który był zaproszony na tą uroczystość. Górale z Nowego Targu, którzy mieli kartki z zaświadczeczaniami na głosowanie w innych miejscach. Coś pięknego. Najpierw głosował lokalny proboszcz, potem goście górale, którzy stali karnie w kolejce,zapisując się na dodatkową listę, twerdząc, że głosują prawidłowo. Na końcu zaśpiewali dwie pieśni dla komisji wyborczej i poszli.

Przecudna impreza. Nie może być lepszej zachęty do głosowania. No ale telewizja tego nie pokaże. Myśle, że górale są nie bardzo poprawni politycznie.

krzykacz36
O mnie krzykacz36

Mieszkam we Wrocławiu. Bywało, że malowałem krasnale na murach w stanie wojennym. Taki mój wkład w upadek komuny. ha ha

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka