Krzysztof Leski Krzysztof Leski
110
BLOG

Smutne czasy

Krzysztof Leski Krzysztof Leski Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 134

S24 codziennie wstępuje na nowe progi paranoi. Oto Łukasz Warzecha napisał, że Komorowski nie zasługuje na szacunek, odkąd wyrzekł słowa: "Jaki prezydent, taki zamach". Była godz. 0.06. Sześć minut później skomentowałem, że tak to mit staje się faktem. Odpowiedziały mi bliuzgi komentatorów. Pierwszą zaś reakcją Łukasza było, o godz. 0.27, oburzenie i zdumienie. Zarazem jednak część zaczęła mi wmawiać, że Łukasz wcale nie napisał tego, co napisał.

Albowiem Łukasz poprawił. Po cichu, bez wyjaśnień i dopiero wtedy, gdy gw1990 zarzucił mi kłamstwo. Napisał, że w pierwotnej wersji "pomylił się", a poprawi jakoby po dwóch minutach. Nagonka na mnie nie znamała - ba, wzmogła się, bo "czepiam się drobiazgów", a fraza Komorowskiego w tej czy w tej wersji jest jednoznaczna. Część zaś raczyła nie zauważyć niepozornego wyjaśnienia Łukasza i wciąż zarzuca mi kłamstwo, odwracanie uwagi, obrażanie gospodarza i PiSu itd. Łukasz najwyraźniej ma z tego jeszcze więcej satysfakcji.

Pierwotną wersję można jednak jeszcze wyguglać. To dla niedowiarków.

Teza, że słowa "jaka wizyta, taki zamach" są obraźliwe - to idealna ilustracja problemu, o którym pisał Jankes, a który skomentowałem przytaczając netowy żart. Te słowa to krytyka wizyty i kpina z teorii rosyjskiego zamachu na Lecha Kaczyńskiego w Gruzji. Krytyka, która jest niedopuszczalna wg etyki PiS - tej samej etyki, która pozwala decydować, kto po drugiej stronie na szacunek nie zasługuje, więc można mu zarzucać zdradę itd.

Etyka Kalego, z którą pogodzić się nie zamierzam.

PS. 1.46. Co zaś Łukasz naprawdę myśli o szacunku? To widać po braku jakiejkolwiek reakcji na stek wyzwisk pod moim adresem na jego blogu, na tezy, że wykonuję zadanie itd. Myślałby kto, że ŁW nie śledzi? Ależ właśnie z oburzeniem odpowiedział na komentarz sugerujący, że bracia Kaczyńscy nie szanowali Kwacha.

Salonowa lista prezentów Bawcie się dobrze ChęP: -3/6   ChęK: -3/6   ChęS: -3/6 . Półbojkotuję "lubczasopisma" Baby od chłopa nie odróżniacie! Protestuję przeciwko brakowi Freemana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka