Ksymenes Ksymenes
3193
BLOG

Co to jest faszyzm i kim są faszyści?

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 12

Abstrahując od wszelkich dywagacji natury prawno-historycznej, napiszę tak na temat najmodniejszego słowa, a które ostatnio przeżywa w Polsce prawdziwy renesans:

W Polsce A.D. 2011 faszyzm to wszekie poglądy odbiegające zasadniczo od linii prezentowanej przez czerwonoróżowy salon kłamców III RP, zaś faszyści to ci, którzy je głoszą i - co gorsze - zapowiadają ich realizację.

Rozwijać tej definicji nie zamierzam, albowiem jest pełna i kompletna.


Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka