Ksymenes Ksymenes
1850
BLOG

Polski Murzyn z PO wyjaśnia przyczyny podwyżki cen żywności

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 19

No dobra. Nie jestem rasistą, ale chodziło o przyciągnięcie uwagi. Temat jest bowiem ważki i warto posłuchać każdego.

 

No to posłuchajmy odpowiedzi posła PO Johna Abrahama Godsona na pytanie o źródło podwyżek cen żywności:

"Rząd PO został zmuszony podnieść podatek VAT m.in. ze względu na to, że rząd prezesa Kaczyńskiego przejadł i zmarnował czas koniunktury gospodarczej w Polsce"

Prawda, jakie to proste? Nawet nasz czarnoskóry parlamentarzysta szybko nauczył się, że wszystko, co boli Polaków w czasach rządu PO, obciąża osobiście prezesa Kaczyńskiego, zaś wszystko, co można zapisać na plus, jest osobistą zasługą premiera Tuska.

Czy poseł Godson ujawnił jakieś argumenty na poparcie swojej zdecydowanej tezy? Skądże znowu! Ale niby po co miałby to czynić?! Wszak wiadomo, że w każdej negatywnej dla PO sprawie wystarczy odtańczyć rytualny taniec nad PiS i jego prezesem. Po co więc argumenty?

Dalej nasz jedynak chwali się, że jest osobą, która Polaków łączy, a nie dzieli. No dobra, powiedzmy, że tak jest. Przecież nie będziemy mu sprawiali przykrości.

 

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/posel-po-zdradza-przyczyne-podwyzek,1,4255478,wiadomosc.html

 

 

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka