Ksymenes Ksymenes
1083
BLOG

Metamorfoza matki_kurki, czyli z PiS-em da się jednak żyć.

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 19

Niedawno przez przypadek trafiłem na stronę matki_kurki. Tego samego, który kilka lat temu na Onecie jeździł dzień i noc po PiS, a zwłaszcza po Jarosławie Kaczyńskim. Dla wielu był wręcz symbolem myślącego antykaczysty i wzorem godnym do naśladowania dla MWzWM. Pisał też na S24 jako ketman. Przejrzałem jego ostatnie notki i trafiłem na tekst, który mnie mile zaskoczył:

"(...)  to nie jest takie proste z tym Kaczyńskim, bo ten człowiek nie daje się lubić. Charakter ma podły, trzeba sobie to po robociarsku powiedzieć i stąd wszystkie nieszczęścia Kaczyńskiego i nasze. Gdy się kogoś tak zwyczajnie nie lubi, a co gorsze się go nie słucha, tylko zagłusza. Kaczyńskiego nadal nie lubię, ale Kaczyński mnie czegoś nauczył.

(...) Kaczyński nauczył mnie do bólu racjonalnego myślenia. Do bólu ponieważ cholernie boli zanim się człowiek przebije przez podły charakter Kaczora i dotrze do tego co jest treścią jego polityki. Koniecznie treścią, bo forma niestety jest taka jak charakter. Dzięki Kaczyńskiemu stałem się chłodnym analitykiem, co nie znaczy, że w tekście nie używam emocji, używam bez ograniczeń, ale po to, by podkreślić tezę, która powstała zupełnie na zimo. Tę umiejętność nabytą dzięki Kaczyńskiemu, wykorzystuję do znacznie poważniejszych celów niż pisanie w Internecie".

A jak matka_kurka pisze o sobie w czasie przeszłym?

"Święcie wierzyłem, pisałem dokładnie to w co wierzyłem i słowo wiara jest właściwie dobranym słowem. Wielu rzeczy nie sprawdzałem, chociaż generalnie starałem się przedstawiać fakty. Niemniej założenie było proste, jeśli coś robi albo mówi Kaczyński, to nie może w tym być nic mądrego i przyzwoitego. Wstyd przyznać, ale takie założenie przyjąłem na wiarę i temu hołdowałem".

Z jego innych tekstów wynika wręcz, że można Jarosława Kaczyńskiego nienawidzieć, ale nie wolno go nie słuchać, albowiem w sprawach strategicznych dla państwa polskiego nie omylił się ani razu.

Moja notka jest jednak nie o tym. Otóż, matka_kurka, być może odkupując w pewnym sensie wcześniejsze przewiny, niemal w każdym swoim poście bawi się hipokryzją rządzących, zwłaszcza premiera Tuska i prezydenta Komorowskiego, ale nie omija też medialnych funkcjonariuszy i tzw. celebrytów. Ostatnio zaś, z powodu zamknięcia strony AntyKomor.pl, matka_kurka założył stronę antykomor.eu, na której okrutnie drze łachy z Tuska i Komorowskiego. Ba! Zachęca wręcz ABW do wizyty u siebie w domu.

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka