Ksymenes Ksymenes
2973
BLOG

Adam Michnik pobłogosławił raport Jerzego Millera

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 112

"Uczciwy raport" - takim tytułem opatrzył swoje wywody naczelny Gazety Wyborczej, który pisze:

"Raport jest rzeczowy i rzetelny, apolityczny, uczciwie i sprawiedliwie ukazujący przyczyny tragicznej smoleńskiej katastrofy. Dla ludzi rozsądku i dobrej woli - niezależnie od demagogicznych komentarzy części rosyjskich mediów i polityków PiS - został rozstrzygnięty wielomiesięczny spór"

 

 

Wedle naczelnego hipokryty III RP państwo polskie zdało kolejny egzamin, tym razem w sprawie raportu. Pisząc o "apolityczności" Adam Michnik nie omieszkał kopnąć w kostkę PiS. No bo jakże by inaczej - pisać o Smoleńsku i nie przywalić PiS-owi?

Zobaczmy zatem, co ta sama Gazeta Wyborcza mówiła o raporcie MAK ustami swojego publicysty Marcina Wojciechowskiego w dniu 12 stycznia 2011 r., który stwierdził, że MAK postępował w kwestii katastrofy smoleńskiej "ponadstandardowo":

"Nie powinniśmy szukać dziury w całym, tylko przyjąć rzeczywistość taką, jaka jest. Czyli że w tych warunkach meteorologicznych nie powinni piloci lądować, że w kabinie pilotów nie powinny znajdować się osoby postronne".

Zatem wedle Gazety Wyborczej dwa państwa zdały egzamin. Tatiana Anodina żywotnie zainteresowana ochroną swoich interesów w imieniu państwa rosyjskiego zdała egzamin w styczniu, zaś Jerzy Miller żywotnie zainteresowany ochroną skóry własnej, skóry swoich kolegów i przełożonych w imieniu państwa polskiego zdał egzamin w lipcu.

Nic to, że po drodze z "Podchodzimy"zrobiło się "Odchodzimy". Nic to, że nie ma kluczowych dowodów, zwłaszcza przedziwnie zaginionej kasety magnetowidowej z nagraniami wskaźników radaru RSP i tego, co działo się w ruskiej budzie zwanej wieżą kontrolną. Nic to, że są dowody, iż Rosjanie pośpiesznie naprawiali urządzenia i sprzęt oraz przemieszczali istotne fragmenty tupolewa przed podjęciem prac przez fachowców od katastrof i dokumentowaniem rozmieszczenia resztek w miejscu katastrofy. Nic to, że wyparował kokpit i ściśle tajne urządzenia NATO etc. etc. Konkludując:

Oba państwa Adama Michnika zdały egzamin

 

http://wyborcza.pl/1,75968,10033193,Uczciwy_raport.html

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,8937250,Raport_MAK___Nie_zachowano_podstawowych_procedur_.html

 

PS.

W komentarzu poniżej skierowanym do jednego z blogerów powołałem się na idiotyzmy wypowiadane w mediach na temat rzekomego kierowania się przez pilotów wskazaniami radiowysokościomierza. Podałem też link do wykresu. Postanowiłem jednak po namyśle umieścić ten rysunek w tym miejscu:

Niech ktoś normalny mi powie, że kpt. Protasiuk przy podejmowaniu decyzji kierował się czerwoną, niemal sinusoidalną krzywą (radio height).

Powtórzę też, że logika medialnych "ekspertów" jest porównywalna z tym, że Kubica nie chciałby zapłacić mandatu za przekroczenie prędkości twierdząc, że obrotomierz w jego samochodzie wahał się, ale nie przekroczył przecież 3 tysięcy obrotów na minutę.

Zatem zespół Macierewicza może merytorycznie sprowadzić raport Millera do poziomu horyzontu.

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka