Ksymenes Ksymenes
1105
BLOG

Tusk populistycznie gra katastrofami

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 39

Byłem ciekawy, czy na miejscu dzisiejszej katastrofy kolejowej pojawi się premier Donald Tusk. No i nie zawiodłem się. Pojawił się i nawet zorganizował konferencję prasową, którą zrelacjonowała wierna TVN24.

Czy wizyta Donalda Tuska w miejscu katastrofy ma jakieś znaczenie? Absolutnie żadnego, ale jest kampania wyborcza i trzeba pokazać się z jak najlepszej strony. Wszelkie informacje Tusk mógł uzyskać w tradycyjny sposób - nie schodząc nawet z boiska.

Przyznam, iż napisanie tej notki sprawiło mi ból spowodowany jej demagogią. Mam jednak już dość słuchania, że PiS gra trumnami, czy nawet zwłokami. Ta sama reguła albo będzie dotyczyła wszystkich polityków, albo żadnego. Przypominam, że w 2007 roku Platforma Obywatelska czyniła PiS zarzut, że za jego rządów jest dużo wypadków na drogach (przy okazji PO skłamała, zawyżając znacznie ich liczbę). Dziś, gdy tym samym usiłuje odwdzięczyć się PiS, słyszymy, że to populistyczne, że nie godzi się grać ofiarami katastrof etc.

A feee, obłudnicy i ich wyznawcy.

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka