Arnak Arnak
191
BLOG

Otwieram lodówkę, a tam ...... prof. Kieżun

Arnak Arnak Rozmaitości Obserwuj notkę 6

 Staram się czytać na bieżaco notki oraz komentarze o w/w i nie mogę wyjść ze zdumienia ile można pisać na tak (już) trzeciorzędny temat. Blogerzy "okopali" sie przy swioich opiniach i żadne, powtarzam ŻADNE mniej lub bardziej rzeczowe argumenty nie przekonaja przeciwników. Zeby było jasne - jestem "w obozie" zwolenników pana Cenckiewicza. 

Dla mnie to jest klasyczny przykład , że w danej sprawie przyjmuję okreslone stanowisko...... i tyle. KONIEC,KROPKA. Naprawdę ta zażarta dyskusja jest warta lepszego tematu. Dlaczego Polacy tak bardzo lubią sie emocjonować takimi rzeczami ? Dlaczego sprawy emocjonalne stoją wyżej ? Dlaczego komplikują coś , co do niczego im nie jest potrzebne ? Dlaczego sprawy naprawdę ważne dla nas wszystkich, nie sa przedmiotem RZECZOWEJ dyskusji(wiele dobrych notek przechodzą prawie niezauważone) ?

Wcale nie myslę, że moja racja jest bardziej "mojsza". Może inni by też spróbowali.........

 

 

 

 

 

Arnak
O mnie Arnak

Moją pasją jest historia i zwiedzanie Polski na rowerze.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości