Dr.Wall Dr.Wall
307
BLOG

Pierwsza ćwierć, czyli smutny wieczór nam nastał

Dr.Wall Dr.Wall Rozmaitości Obserwuj notkę 11

Jeszcze przed Mundialem pisałem, że Niemce to wygrają. Nie, żebym im kibicował, broń mnie Boże! Ale tak obiektywnie uznałem, że mają wszystko co trzeba, żeby tak skończyć. Niestety, nie mogłem oglądać meczu z Francją, więc nie wiem jak przebiegał. Niemcy przeszli i to w tym momencie jest istotne.

 

Oglądałem za to drugi mecz. I ja już nie wiem, czy to Kolumbia była taka słaba w pierwszej połówce, czy Brazylia taka słaba w drugiej? Chyba jednak Kolumbijczycy trochę się przestraszyli, a szkoda. Gol Luiza, klękajcie narody. I w ogóle chyba to Luiz wygrał brazylijczykom ten mecz. Bo naprawdę był świetny. Szkoda Kolumbii, ale trochę na własne życzenie przegrali. Sędziowanie niezbyt dobre, ale na szczęście nie było w jedną stronę czego się obawiałem.

A tak przy okazji, Laskowskiego to chyba ktoś bardzo nie lubi, że mu Ulatowskiego do "pomocy" dają.

Dr.Wall
O mnie Dr.Wall

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości