Dr.Wall Dr.Wall
254
BLOG

Ta głupia rzecz, zabija mnie...

Dr.Wall Dr.Wall Rozmaitości Obserwuj notkę 4


"Czwarta rano tu w tym pokoju
Piskliwy dźwięk altowych saksofonów
Z kamienną twarzą sama przy telefonie
Siedzi na podłodze
Czeka
Nikt nie dzwoni

To, co wiesz
I to, co znasz
To co jest
I to co trwa

Jest jak dziecko z nożem
I to nie jest gra
Nagle czujesz, że jesteś tu całkiem sam
Nie tam i nie z nią, nie musisz mówić nic
Możesz walczyć jeśli chcesz
Możesz z bólu wyć

Ta głupia rzecz zabija mnie
Ta głupia rzecz zabija mnie dziś

Ona wie jak się umiera, ale nie wie jak żyć
Czeka na coś, co nie może przyjść
Zna cały alfabet od a do zapomnienia
Wie, że kropla bywa jak ocean

Ta głupia rzecz zabija mnie
To ta głupia rzecz zabija mnie

Czwarta rano tu w tym pokoju
Piskliwy dźwięk altowych saksofonów
Z kamienną twarzą sama przy telefonie
Siedzi na podłodze
Czeka
Nikt nie dzwoni

Ta głupia rzecz zabija mnie
To ta głupia rzecz zabija mnie dziś"

 

http://www.youtube.com/watch?v=JvXCy2xvQhQ

Dr.Wall
O mnie Dr.Wall

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości