Kurtyna Kurtyna
237
BLOG

MATERIAŁY POMOCNICZE DO E-ŚLEDŹTWA - CZĘŚĆ I

Kurtyna Kurtyna Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Zgodnie z uwagą Balzaka dopisuję tekst (refleksję dziennikarską) tłumaczący, dlaczego publikuję materiały pomocnicze.

Wiele osób podjęło się wysiłku poszukiwania prawdy o wydarzeniach z 10 kwietnia. Każdy robi to na swój sposób i porusza inne aspekty. Zgodnie z logistyką można analizować fazę przygotowań, realizacji i zabezpieczenia przebiegu zamachu. By ta analiza miała sens potrzebne są dane, o które jest bardzo trudno bez uprawnień śledczych.

Od dłuższego czasu przeglądam jedyne dostępne mi archiwum, jakim jest Internet. Znalazłem sporą część informacji, które uważam za ważne, a które wcześniej nie zaistniały.

Stąd decyzja o prowadzeniu cyklu pt. materiały pomocnicze.

Podreślam, że materiały same w sobie nie przynoszą żadnej sensacji i nie muszą dawać konkretnych odpowiedzi na nurtujące nas pytania.

Są to materiały pomocnicze.

Dlatego proszę o nie wpisywanie komentarzy typu:

"Materiały, po pobieżnym przeglądzie, zdają się być cienkie."

Tylko od czytelnika zależy, czy znajdzie w materiałach coś nowego i ciekawego. Dla mnie (jako inżyniera) szczególnie ważna jest kwestia samej budowy TU-154 i wyjaśnienia cudownego "rozczłonkowania i odparowania". Stąd też proszę nie mieć mi za złe charakter większości materiałów - nie będą przyjemnym i lekkim opisem, wyjaśniającym wszystko. To będą suche dane. 

Pierwsza część materiałów, które wyszperałem w internecie. Mam nadzieję, że mój poświęcony czas pozwoli innym zacząć swoje poszukiwanie z zupełnie innego poziomu.

http://rapidshare.com/files/415534598/Katastrofa-materialy-cz.01.rar.html

lub http://wyslijto.pl/plik/0m4j5at7o0 (działa tylko tydzień od publikacji)

Plik archiwum zawiera:

  • Самолет Ту-154. Книга 1 - Конструкция и техническое обслуживание (komplet informacji o budowie samolotu Tupolew 154

 Poniżej przykłady rysunków. Wg mnie schemat wręgi nr 49, która zlokalizowana jest w kadłubie przy skrzydle, przeczy tezie o ogromnym rozczłonkowaniu samolotu z powodu "dachowania". Takich odwróconych nośnych elementów jest więcej. Szczególnie mocne są wręgi przyogonowe, które stanowią podstawę dla silników.

 Przykłady rysunków

 

 

Kurtyna
O mnie Kurtyna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości