Kwadrat Kwadrat
21
BLOG

Kaczyński mnie nie zawiódł.

Kwadrat Kwadrat Polityka Obserwuj notkę 4

Gdy ogłoszono sondażowe wyniki wyborów, po przemówieniu Donalda Tuska, miał przemawiać Jarosław Kaczyński. Powiedziałem żonie, że pewnie powie za chwilę, że to wina układu. I nie myliłem się. W swoim stylu wskazał bezbłędnie winnych przegranej PiS. Układ zamienił na "silny front", dla wzmocnienia emocji mieszając do tego Popiełuszkę.

Z rządów PiS jest jeden istotny zysk. W nowym parlamencie nie będzie Samoobrony i LPR. Za to możemy Jarosławowi Kaczyńskiemu podziękować.

Kwadrat
O mnie Kwadrat

Staram się być asertywny. Co do tego bloga. Jestem otwarty na polemikę czy konstruktywną krytykę, ale osobiste wycieczki w stosunku do mnie lub do innych komentatorów będę zgłaszał do usunięcia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka