Swojak Swojak
1192
BLOG

Karty Zgonu i Akty Zgonu poległych w katastrofie smoleńskiej

Swojak Swojak Rozmaitości Obserwuj notkę 17

 

 

Witam wszystkich, którym wyjaśnienie sprawy Katastrofy smoleńskiej głęboko leży na sercu.

Pragnę poruszyć tutaj sprawę wystawienia Kart Zgonu i Aktów Zgonu osób poległych w Katastrofie smoleńskiej.

Nie mam dostatecznej  wiedzy w tym temacie i dlatego postanowiłem poruszyć ten temat, prosząc o komentarze w tej sprawie.

Kwestie prawne są jednoznaczne w tej materii. Kartę Zgonu wystawia lekarz, który stwierdza zgon, natomiast Akt Zgonu wystawiany jest na podstawie Karty Zgonu przez Urząd Stanu Cywilnego w rejonie zamieszkania danej osoby.

Nasuwa się pytanie: czy osoby poległe w Katastrofie smoleńskiej pochowano w zgodzie z obowiązującym w Polsce prawem? Czy zachowano wszystkie należne procedury?

Mam, co do tego wątpliwości; jeśli okaże się, że nie, to, Kto za to odpowiada? Kto wydał decyzje o "pochówku"?

Co na to Organy Państwa polskiego, które są powołane po to, aby przestrzegać Prawa?

Czy Polska jest praworządna?

Pozdrawiam Wszystkich prawdziwych Patriotów- Polaków z krwi i kości.

Swojak

 

 

 

 

Swojak
O mnie Swojak

Szczycę się tym, że jestem Polakiem, cenię sobie prawdę i uczciwość, mam szacunek do prawa i nie cierpię, gdy Ktoś je łamie i nie przestrzega. Prawo powinno być dla WSZYSTKICH jednakie!!!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości