Laczika Laczika
239
BLOG

Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię

Laczika Laczika Rozmaitości Obserwuj notkę 2

- A co na to wy – młodzi?

- Oj, Babciu… no zaskoczeni jesteśmy. Może trochę zawiedzeni…?

- Tak… bo byłam ciekawa. Bo ja to już stara jestem i mało rozumiem. Ale takie rzeczy to się bez powodu nie zdarzają. Ja tam nie wiem, ale Matka Boża to mówiła: módlcie się, bo koniec jest bliski.

W tym swoim rozczarowaniu i zaskoczeniu zadumałam się chwilę. I przyszła myśl… a jeśli Benedykt wie coś, czego my nie wiemy? Jeśli spodziewa się, że Owczarnia dana mu pod opiekę zostanie poddana wielkiej próbie, to czy nie tak zachowuje się mądry, odpowiedzialny i kochający Pasterz? Czy nie wzywa na pomoc kogoś mocniejszego? Sam przyznaje się do słabości. Ale chyba nie chodzi tu o święty spokój dla zmęczonego staruszka. Tylko duchowe bezpieczeństwo jego podopiecznych…

I wnioski na ten Wielki Post są dwa:

Modlić się za Kościół.

Nawrócić się. Bo może się okazać, że czasu jest mało.

 

Laczika
O mnie Laczika

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości